Compusi organici, descoperiti pe planeta pitica Ceres de sonda spatiala Dawn

O sonda spatiala lansata de NASA a detectat pe Ceres, o planeta pitica cu un diametru de 950 km, aflata in centura de asteroizi dintre Marte si Jupiter, o serie de materiale ce contin in structura lor elementul carbon, similare compusilor chimici aflati la baza vietii de pe Terra, au anuntat, joi, oamenii de stiinta americani, citati de Reuters, potrivit News.ro.
Hotnews.ro Actualitate

Sursa: HOTNEWS.RO

Postarea comentariilor presupune implicit acceptarea termenilor si conditiilor stabite de JDB.RO (Jurnalul De Bacau).

- Nu sunt permise mesaje cu tenta antisociala, cu caracter xenofob (rasist), obscene sau injurioase.
- Nu sunt permise atacurile la persoana sau comentariile care contin amenintari sau violeaza viata privata a cuiva.
- Utilizatorul este singurul responsabil de continutul mesajelor si isi asuma consecintele in cazul unor actiuni in justitie.
- Administratorul acestui site isi rezerva dreptul de a sterge comentariile care nu respecta regulile de mai sus si de a restrictiona accesul utilizatorului respectiv pe site.
- JDB.RO nu raspunde pentru opiniile postate in cadrul comentariilor, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Posteaza un comentariu