Search

„Războiul” reclamelor: Starbucks vs 5 to Go. Ce sunt guerilla și hijack marketing și ce exemple mai putem folosi

De vreo săptămână, Starbucks a instalat în centrul Bucureștiului o reclamă prin care își promovează oferta valabilă în fiecare luni – o caffe latte la 5 lei. Ieri, lanțul de cafenele 5 to Go, care folosește strategia „fixed price” (majoritatea produselor costă 5 lei), a profitat de moment și a instalat un banner mai mic (sub cel al Starbucks) inscripționat cu logo-ul afacerii și textul #nudoarluni. „Impact maxim cu buget minim, despre asta e vorba”, a descris Lucian Bădilă, cofondator 5 to Go, campania lor de marketing, pentru StartupCafe.ro.
Hotnews.ro Actualitate

Sursa: HOTNEWS.RO





Postarea comentariilor presupune implicit acceptarea termenilor si conditiilor stabite de JDB.RO (Jurnalul De Bacau).

- Nu sunt permise mesaje cu tenta antisociala, cu caracter xenofob (rasist), obscene sau injurioase.
- Nu sunt permise atacurile la persoana sau comentariile care contin amenintari sau violeaza viata privata a cuiva.
- Utilizatorul este singurul responsabil de continutul mesajelor si isi asuma consecintele in cazul unor actiuni in justitie.
- Administratorul acestui site isi rezerva dreptul de a sterge comentariile care nu respecta regulile de mai sus si de a restrictiona accesul utilizatorului respectiv pe site.
- JDB.RO nu raspunde pentru opiniile postate in cadrul comentariilor, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Posteaza un comentariu

Adresa de email nu va fi publicata* Campuri obligatorii marcate cu *